Vegetariska dagar

I dagarna tre ska jag vara ensam hemma. Min sambo är på utbildning så nu är rollerna ombytta. Det är jag som får somna själv i sängen och det är jag som får ta all disk efter matlagningen. Det är också jag som får bestämma vad som ska finnas på matsedeln.

Dessa dagar ska jag göra ett tappert försök att ha vegetarisk mat. Förutom att jag tycker maten känns "lättare" i kroppen hoppas jag på nya smakupplevelser.

I denna stund sitter jag och mumsar på en god vegetarisk pizza,
hemmagjord såklart!

Pizzan består av en färdigmixad botten direkt från affären sedan är det tomatsås och fyllning med rödlök, champinjoner, paprika, zuccini och mozarellaost.

Kommentarer
Postat av: Pizzaexperten

Nästa gång du gör pizza ( om du gillar alltså) så marinera tex zuccini och champijonerna. To die for.

2011-04-11 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0