Födelsedagspasset

När jag var på gymstickutbildningen förra veckan så fick vi en DVD med ett helt nytt pass. Tanken är att alla Gymstickpass ska se likadana ut (lite Les Mills-inspirerat) och vi i föreningen vill inte vara sämre så jag slopar mitt gamla pass för det nya. För att detta ska kunna bli verklighet på måndag firade jag lite extra idag med att köra igenom passet. Försökte även ta några bilder med självutlösaren på kameran och här ser du några utav övningarna som kommer på måndag..


Tricpes


Utfalll med bicepscurl

 

Benböj med axelpress och lite balans

 

"Superwoman"

 


Kommentarer
Postat av: Monica

Väntar med spänning att testa det nya//Mamma

2011-02-06 @ 10:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0