I min träningsväska

Min träningsväska är alltid rustad med pass, skivor, skor och vattenflaska. Jag är en obotlig tidsoptimist och behöver därför en väska som är fylld med bra innehåll som jag bara kan slänga över axeln och ta med mig ut genom dörren på väg mot träningspasset.

Min blogg Träningsväskan däremot innehåller så mycket mer än pass, skivor och skor. Här finner du också tankar och funderingar om mat, blir bjuden på recept, får hänga med på konvent och inspirationsdagar, får höra vad det surras om i bloggosfären och följa mina utmaningar. Är det något som du saknar?

 


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Jag gillar din blogg som den är, tummen upp!

2011-02-28 @ 19:25:30
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0