Är glaset halvfullt eller halvtomt?

Optimisten säger självklart är glaset halvfullt och jag väljer att gå på den linjen. Detta inlägg handlar om min självdiciplin, som är nästintill obefintlig på hemmaplan, gällande rebahträning för mina knän. Besöket hos sjukgymnasten gjorde jag den 16 december, 27 dagar har passerat och jag har haft hela julhelgerna på mig att träna och träna. Tror ni jag har gjort det? Precis, väldigt sällan, näst intill aldrig. Nu är det bara 18 dagar kvar tills jag ska på återbesök så mitt mål nu är att träna varje dag (jag jobbar bäst under press). Hur kan det vara så svårt att träna hemma när jag lyckas gå på flera pass i veckan?

Rehabövning med boll

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0