BloggerBootCamp 2011

Under en tid har jag följt bloggen Spark i Baken och tidigare i höstas hittade jag ett inlägg om ett bootcamp för träningsbloggare. Direkt väcktes mitt intresse och frågan som jag ställde mig var, när kommer nästa tillfälle? 16-17 april 2011 var datumet att boka men anmälan då?

Nu är anmälan till BloggerBootCamp öppen! Jag är sugen på att åka. Eventet är skapat av träningsbloggare och är till för träningsbloggare. Jag ser detta som en möjlighet att skapa kontakter och binda nya vänskapsband.


Klasserna som kommer gå av staplen på eventet hålls av bland annat Soffan, Therese Alvén alias SparkiBaken, Åsa Fornander, Jessica Carlén och MarathonMia.

Ska du åka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0