Lite mer av mig

Jag vet inte vilka rutiner du har på bloggläsandet men jag brukar i regel kika in på de bloggar jag följer två gånger om dagen. En gång vid frukost och en gång på kvällen. Det här med bloggar har blivit lite beroendeframkallande och samtidigt är det spännande att få följa en person antingen det handlar om allt möjligt, flytten till en ny stad, kloka tankar om träningsvärlden, att tappa några kilon, mode eller karriären för en ung kvinna.

Nu får du chansen att följa mig lite extra. Varje morgon runt 8.00, hela februari, kommer det publiceras ett inlägg som handlar liter mer om mig, min bakgrund, mina tankar om träning, favoritmuskel, favoritövning, bästa mellanmålstipset osv. 


Är du med mig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så skönt med en riktig genomkörare idag.. TACK och bock för det!! Blir verkligen peppad av dig som instruktör. du gör ett strålande jobb!! God kväll!

2011-01-31 @ 20:49:02
Postat av: Malin Söderholm

Klart vi är med dig!

2011-02-01 @ 09:17:21
URL: http://ettnormaltliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0