Make Yourself 100 % Earned!

Nike tror inte på genvägar till en sundare och mer vältränad kropp. För att uppnå dina drömmar och få resultat krävs träning, vilja och ett jävlar anamma. Nike Women har på Facebook öppnat upp för en tävling (tror jag), där man kan anmäla sig, sätta upp mål och se om man är 100 % earned.


Min utmaning är att träna 4 pass i veckan. Vilken blir din?



Om du tror att jag klarar det, gå in och rösta nu!


"En sund och vältränad kropp kommer inte av sig själv den är förtjänad!"

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilka fina bilder o den nya layouten :) Tack för bra powerstickpass igår, blir fler gånger!

2011-01-18 @ 07:59:15
Postat av: Maria

Hej!

Jag har ett tips på en blogg till dig, om du inte redan läser den.



http://blogg.aftonbladet.se/27936



Jag tycker den är bra, och det känns som att du kanske kan gilla vissa av hennes blogginlägg iaf.

2011-01-18 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0