Detta är överraskningen!

Mitt i alla inlägg om debatten hintade jag om att en överraskning skulle dyka upp här i bloggen och jag kan nu stolt presentera Träningsväskans gästbloggare: hälsocoachen Evelina Rannemalm.

 


Evelina är en glad och omtänksam tjej som är 23 år (24 i augusti) Hon studerar andra året på hälsocoachprogrammet, en distansutbildning vid högskolan i Skövde och jobbar även extra som receptionist på hotellet i Hultsfred. Evelina kommer varje vecka att skriva ett inlägg här på Träningsväskan. Redan nu kan jag säga så mycket att första inlägget kommer handla om vårens löpträning och hur vi ska göra för att komma ut och ta de första joggingrundorna.

Har du någon fråga till Evelina?
Kommentera inlägget!



Kommentarer
Postat av: Mysan

Va roligt !!!

Jag skulle vilja ha lite tips på hur en annan som aldrig har löpt ska göra för att komma igång rätt och i lagom mängd :) Blir ju lätt att man går ut för hårt.

Har ju tänkt att klara av milen i September så vi får väl se hur det går :)

2011-03-07 @ 17:55:35
Postat av: Evelina

Vad kul, då ska du läsa inlägget på fredag där jag ger tips om hur du kan gå till väga :)Lycka till med med milen, visst klarar du det!

2011-03-08 @ 10:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0