Det går mot ljusare tider

Eftersom bloggen på sistonde har blivit en rehabbetonad blogg så kan jag likagärna fortsätta i samma spår ett litet tag till. Jag har fått värmande och peppande kommentarer här på bloggen och mina underbara gruppträningsdeltagare undrar hur det är med mig. Det värmer.


Firade beskedet med ett stort leende och en skön tröja från Intersport

Idag har jag varit i Växjö och jag kunde stolt säga att jag har skött mig, bara provat någon gång att börja träna - precis som överenskommelsen var. En gång gick det bra, en annan sämre och vid smärta så slutade jag direkt för att fortsätta vilan och rehabträningen. Jag såg att sjukgymnasten blev stolt och jag växte några centimeter.

Fortfarande är det så att jag ska ta det oerhört lugnt men jag kan så smått, så smått prova lite olika träningsfomer, crosstrainer som exempel. Inga knäböj eller utfall men kanske någon form av lite jobbigare fysisk aktivitet några minuter/vecka. Det går mot ljusare tider. Trots allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0