Jag tror jag tappade motivationen i Växjö

När jag var hos min sjukgymnast talade hon än en gång om för mig att "den som är trägen får se resultat" och då kontrade jag med att "rehabträning är så tråkigt"... ja, ni kan ju själva förstå vem som vann den diskussionen.

Jag ska/får inte göra benböj, inte utfall, inte springa, inte träna aerobic och absolut ingen step så härmed byter jag träningsbana till muskelbyggare för överkropen (?) Jag skämtar!  Däremot tar jag tackasamt emot tips på hur jag istället ska kunna träna kondition, mina ben och samtidigt tycka det är kul!

Återbesöket är satt till den 14 mars och jag gjorde en överenskommelse med min sambo att varje rehabträningstillfälle fram till mars är värt 5 kronor. Rehab en gång om dagen betyder vinst på 350 kr! Vad ska jag önska mig för den summan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0