Som plåster på såren

Min förening är ansluten till Svenska Gymnastikförbundet och därigenom har jag min basutbildning och vidareutbildning för aerobic och kondition. Enligt förbundet ska man ha ytterligare en kurs, styrka och rörlighet, för att kunna licensiera sig men hur lätt är det att gå kursen om den inte erbjuds? Ligger det inte i Gymnastik-förbundets intresse att ha licensierade gruppträningsinstruktörer?

 

Jag tog saken i egna händer och skickade ett mejl till regionförbundet som vidarebefodrade frågan till nationell nivå och som svar fick jag...


"Jag blir så glad när jag får se att det finns ledare som vill utvecklas sig och vill framåt, jättehärligt med människor som har visioner. Givetvis ska vi ta din fråga vidare och jag återkommer när jag har besked".



Som plåster på såren för att utbildningen inte finns tillgänglig och att Gymnastikförbundet inte har någon direkt plan så fick jag denna snygga tröja. Lite skitig blev den efter dagens gympass men jag kan skryta med att jag var snyggast på stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0