Avundsjuka?!

Nu i helgen är det NIKE the BLAST vilket verkar som ett höjdarkonvent om man ska tro andra bloggare. Både här och där (läs: överallt) skrivs det om eventet och tipsen för de bästa förberedelserna kan du hitta här och här.

Om jag är avundsjuk? Gissa!




Självklart skulle jag också vara där - Nike the Blast som säger "då tittade vi på världen och inspirerades av er, nu inspireras världen utav er och utav oss". Jag skulle vilja snegla på denna grymma bloggare/instruktör när Fredrik Andersson kör sin bodycombat eller gå på spinningpass och stöta ihop med sveriges största träningsbloggare. I vimlet tror jag säkert att jag skulle känna igen flera kända ansikten som också är bloggare.

Hoppas ni får en grym helg!
Någon av er som ska dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0