Dygnet borde ha fler timmar!

Tanken var att fixa ny musik till mitt styrkepass i morgon. Jag har haft hela julhelgen och nyårshelgen på mig men tänkte att "det gör jag sedan". Nu är det "sedan" och musiken tog längre tid än jag hade tänkt mig att fixa. Dygnet bjuder inte på fler vakna timmar nu så ny fräsch musik utlovas till v. 3.

Förresten har du något förslag på en bra låt? Mitt tema är svenska artister och än så länge har jag följande; Robyn, The Ark, September, Backyard Babies, Velvet, Tove Styrke, Swedish House Maffia, Sahara Hotnights, Mando Diao, Kent, Hoffmaestro, The Sounds, Agnes, Lars Winnerbäck och The Cardigans.
Jag behöver fler låtar så hjälp mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0