Kärlek vid första ögonkastet?

Röhnisch har släppt sin vårkollektion och jag surfade med spänning till deras hemsida för att se vad träningsvåren 2011 hade att erbjuda i klädväg. När jag såg förstasidan blev jag besviken, mina förväntningar kanske var högt ställda men sidan fick mig inte att explodera av köplust. 

Jag brukar tycka att Röhnisch kläder är snygga och att det alltid finns något som passar men i vår tycker jag inte att det finns det inte några 10-poängare bland de funktionella träningskläderna. Eventuellt skulle jag kunna tänka mig denna topp men i en annan färg.


Däremot klickade jag mig vidare till yogaavdelningen och blev positivt överraskad. Blåa lugna toner och rosa uppiggande färger. Bara att välja och vraka.

Vill du se mer? Kika in på Röhnisch hemsida

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej.. det ska du vara!! måste vara skönt att ha kommit dit man vill och sen bara köra på för att hålla sig på samma =D

Min målvikt är någonstans mellan 55-59. :P

Men ser främst att jag ser smärt och vältränad ut :)

2011-01-13 @ 19:04:52
URL: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0