Nu börjar 2011 på allvar

Ikväll är det premiär! Äntligen, som jag längtat. De normala rutinerna är varmt välkomna in i mitt liv igen, rutiner med mat och träning. Ikväll drar gruppträningen igång i min lokala förening, Hultsfred Gymnastikklubb. Det finns inget bättre än att ha en hel grupp med förväntansfulla deltagare framför sig som man får guida genom en timmas träning. Tillsammans kommer vi jobba stenhårt för att nå resultat och ha kul ihop!


Jag går ut hårt med att instruera två pass ikväll. Längtar!

Vill du träna med mig? Välkommen till Hagadal, Hultsfred
Kl. 19-20 Powerstick, ett styrketräningspass för hela kroppen (anmälan)
Kl. 20-21 Step, ett pass där vi gör olika stegkombinationer på en bräda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0