På en skala mellan 1-10

Igår kväll var det ju somsagt dags för ViktVäktarna igen efter juluppehållet. Som stolt guldmedlem gick jag dit, tog av mig ytterkläder och lite till (jag tar av mig tills jag skäms) ställde mig på vågen och höll andan. Någon magisk sekund gick och vågen visade 60,3 kg. Phu! Jag andades ut, bara 0,4 kg upp över jul.
Resultatet gjorde mig överraskad och supernöjd.

Sedan var det äntligen dags för mina två gruppträningspass, de första för terminen. Jag måste bara få säga att de deltagare som var på dessa pass hade tur. Igår var det nämligen mina två bästa instruerade pass på väldigt länge!
Terminen kunde inte fått en bättre start.

Så på en skala mellan 1-10 var gårdagens upplevelser klart en 10-poängare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0