Spring!

Våren är snart här! Idag har solen visat sig i den lilla staden och jag har gått på grusade cykelbanor, vandrat runt på gator fria från snö och vid strandpromenaden skymtade jag brunt gräs. Snart är våren här!

 

Även att jag gillar vintern med snön och de frotsiga minusgraderna så är våren ändå något extra. Det är i vår mina löparskor och jag ska ta oss ut på sköna joggingturer och har jag lite flyt så ligger detta löparset från Adidas och väntar på mig...firar ju födelsedag snart.

Stadium ger dig ett kanonpris, 599 kr för både byxa och jacka!
Klicka hem dressen och du kommer bli den snyggaste som springer i vår!

Kommentarer
Postat av: Thea

Jag gillar byxorna. Jag skulle verkligen behöva köpa lite nya sportkläder. :)

2011-01-25 @ 00:28:49
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0