Tänk vad en liten förändring kan göra

Sitter och surfar runt på nätet och kommer till Aftobladets Kropp & Hälsa. Hittar där en artikel där hur man genom aktiva val kan gå ner i vikt. För att ge dig några exempel kan du byta ut osten i kylen mot skinka eller byta bilen mot cykeln.
Läs själv och se efter om något passar dig.




Jag tittar ut genom köksfönstret och konstaterar att det snöar, mycket. Nu försöker jag intala mig själv att "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" så med lite övertalning från min sida promenerar jag till/från jobbet idag!




Kommentarer
Postat av: EMILIA

vad bra! det är precis sådana småtips som är bra att bli medveten om, tack!

2011-01-12 @ 10:02:14
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0