Träning med ELLE

Igår åke jag ju som bekant till vår vackra huvudstad för lite universitetsstudier. Resan gick förhållandevis bra, bara en liten försening på 40 minuter av X2000 gjorde att jag fick spendera lite extra tid i Linköpings väntsal. Jag hade Fitness-Magazines nya tidning med mig men var inte på läshumör just förtillfället, gick istället till Pressbyrån för en liten inspektionsrunda. I deras gigantiska tidningshylla lyckades jag fastna för tidningen ELLE eftersom deras framsida hade rubriken:

Träningstrender 2011
- passen
- plaggen
- peppen


Tidningen läser jag aldrig annars då min fördom är att magasinet bara innehåller dyra kläder (ej för träning) till snoffsiga människor. Såhär i efterhand kan jag säga att jag är överbevisad. Tidningen känns lyxig och kostar bara 49 kr. En riktig magasinkänsla får jag med tidningen i handen och vid första tjuvtitten ser jag riktigt fina bilder. När jag började kika mer på innehållet är artiklarna välskrivna och jag kapitulerar.

Senaste numret av ELLE som numer ligger i min väska :)

 




Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt när man blir positivt överraskad :)

Jag har två frågor till dig:

* Vad kostade det att vara modell för en dag? Är lite sugen :)

* Hur är du när du har vilodag från träningen, vill du träna eller kan du slappna av och koppla bort den? När jag ska ha vilodag slutar det alltid med att jag tar en rask promenad bara för att jag längtar efter att få röra på mig..

2011-01-21 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0