Debatten fortsätter om unga bloggare


Tidigare idag postade Therese ett inlägg om hur hon ser på om "unga bloggare sprider sjuka ideal". Här får du ett smakprov på hennes svar:

"Självklart är det upp till var och en att skriva det man vill i sin blogg, men jag tycker det är hemskt att många stora bloggare med massor av unga läsare inte tar sitt ansvar och försöker vara en bra förebild. Tyvärr kan man inte göra något åt det. Jag tycker att frilansjournalisten Leone sa en bra sak - man måste få skriva vad man vill i sin blogg, men media borde ta ansvar att inte gång på gång lyfta fram dessa personer. På så sätt får de ännu mer uppmärksamhet och de dåliga idealen sprids till allt fler (fast nu lyfter jag visst upp henne lite också och ger henne några rader hos mig).
" citerat från Spark i Baken

Du kan läsa hela inlägget här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0