Föreningen har fredagsfys!

Efter att ha sett Nikes facebook update för några månader sedan som gick i stil med "fredagsfys eller fredagsmys?" så har jag arbetat för att få in ett fredagsfyspass i min förening. Förra veckan gick startskottet för tre testklasser och idag är det min tur.

Passet i eftermiddag har jag döpt till "core med twist" och kommer innehålla traditionella corepositioner och övningar med lite extra utmaning i form av en Gymstick. Jag tänkte förasamman de båda träningsformerna och ge deltagarna en liten extra utmaning (och kanske värva någon ny till min Gymstickklass).



Är du i närheten?
Välkommen till Råsebäckskolans gymnastiksal
kl. 16-17 bjuder jag på "core med twist"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0