Ny inspiration!

Så har tidningen landat in även på Oskarsgatan. När jag klickade mig runt på bloggosfären igår fick jag till min förvåning se att vissa minsann redan hade fått tidningen igår och gav generöst en liten smygtitt. Idag har jag det rykande nya numret av Fitness-Magazine i mina händer.

 


Det är en alldeles speciell känsla när tidningen ligger där så fint på dörrmattan, inlindat i plats och helt blankt och obläddrat. Snabbt som tusan bryter jag upp plasten och granskar framsidan. Vad vill jag läsa om, vad inspireras jag av? "Snygga axlar" och "matmåsten för dig som tränar" blev rubrikerna denna gång som fångade mitt intresse.

Som alltid börjar jag med att långsamt bläddra igenom tidningen, sida för sida, för att kunna njuta en liten sekund av varje sida fyllt med innehåll. Egentligen vill jag läsa tidningen från pärm till pärm med en gång men har upptäckt att det då kommer dröja så lång tid innan nästa nummer ligger på min dörrmatta så jag försöker suga på karamellen så länge som det bara går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0