Vem blir veckans blogg?

Mitt stora intresse är sociala medier enligt min sambo (och mig själv!) och fokus ligger på bloggar. Jag har en lista som jag varje dag går igenom med många bloggar, vissa är mer kända än andra. De flesta bloggar handlar om träning och några som ligger högt i topp är Träningsglädje, ÄtaTränaKämpa och Olga Rönnberg. Det är också bloggar som handlar om att vara instruktör bl.a. Spark i Baken, Kraft och Energi och Soffans. Sedan läser jag också om unga karriärskvinnor så som Blondinbella, redaktionschefen Josefine Knave och Elain som SnackarSnyggt. För att inte tala om bloggarna som verkligen kan skriva och få mig att småle framför skärmen, Burkmatsmamman, Föreningsgatan 8b, Mique och Apan satt i granen.

I lördags var jag inne på bloggosfären en snabbis och kikade in hos Apan. Fick se att man kunde nominera sig själv till att vara med i en "bli veckans blogg-tävling". Självklart printade jag ner en rad i kommentarsfältet och idag hittade jag dessa rader på min blogg

"Hej Sandra! Nu är du med och tävlar om att bli veckans blogg hos mig. Fram till onsdagmorgon kl 6 kan du lägga en röst på dig själv.
In och rösta och lycka till." från Apan


Så om du gillar min blogg? RÖSTA på mig. Tack!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna att det går bra:) Har givetvis röstat på dig.

//Kram Mamma

2011-03-29 @ 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0