I morgon ska jag skämmas

Bilen tar mig till Växjö i morgon eftersom jag ska göra återbesök på Idrottskliniken. Detta har jag fasat för under en längre period. Jag fick lite ångest förra veckan så jag ringde och ombokade min tid i hopp om att jag skulle kunna visa upp bättre resultat om jag fick en vecka till på mig. Jag pratar såklart om min rehabträning för mitt knä.

Hur svårt kan det vara att träna hemma när jag lyckas komma iväg på 4 pass i veckan? Är det inte så att jag vill kunna göra alla snurrarna på aerobicpasset eller springa i backar? Vart tappar jag motivationen? Resultatet i morgon kommer få mig att skämmas och ångra mina ickeprioriteringar.

"Sätt dig i skamvrån"


Bilden lånad från Stillnat ljus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0