Borta bra men hemma bäst!

Å ena sidan håller jag fullständigt med Lars Winnerbäck som sjunger "det är så skönt att bo i Stockholm" men det ligger något i det min pappa brukar säga... "det bästa med Stockholm är vägen därifrån".

Två dagar har jag spenderat tillsammans med mamma i vår härliga huvudstad Stockholm. Resan dit var i snöns tecken och efter snörök i flera kilometer och med en medelhastighet av 70 km på E4: an så kom vi fram efter 5 timmars körning. (bildbevis på bilfärden kan ni glömma)

Den stora händelsen under dessa två dagar var The Studio där vi skulle  vara modeller för en dag och givetvis hade jag med mig träningskläder som ett av tre ombyten. Resultatet ser ni längst upp på bloggen och här





Bjuder på en "vanlig" bild också

 

Jag är mycket nöjd med besöket och rekommenderar verkligen dig att ta chansen att besöka The Studio och vara modell för en dag om du får chansen. Det var en jättekul upplevelse!



Kommentarer
Postat av: lisa körner

Designen e jättefin. O gud så himla kul att få va modell för en dag, verkligen superfina bilder Sandra :) <3

2011-01-08 @ 01:19:58
URL: http://liisuus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket Lisa :) Kul att du gillar designen!

2011-01-08 @ 10:35:45
URL: http://traningsvaskan.blogg.se/
Postat av: Emma

Fina bilder!

2011-01-08 @ 11:10:30
Postat av: Anonym

Fy sjutton! Vilka fina bilder och va bra de blev när du är iklädd träningskläder. När du är i ditt "esse" :) Perfekt!!

2011-01-08 @ 16:50:36
URL: http://lantlollanpakullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0