Comeback av Veckans Mat

Planering av mat tycker jag är A och O, speciellt viktigt var det under tiden jag var aktiv ViktVäktare och försökte nå mitt mål på 60 kg. Fortfarande är planeringen viktig hemma på Oskarsgatan eftersom jag jobbar oregelbundna tider och min sambo tvåskift. Att ha en färdig veckomeny för kommande dagar är guld värt. Att veta vad som ska handlas, tas upp på morgonen, att veta att jag kommer ha med mig en matlåda med god mat, det är ovärderligt.

Varje söndag eller måndag planerar vi tillsammans vad vi ska äta under veckan, skriver ner det, åker och handlar och vips så har vi veckan under kontroll. Nu kommer du framöver att kunna ta del av detta. Söndagar eller måndagar kommer Veckans Mat att publiceras här på Träningsväskan. En färdig veckomeny, vem tackar nej till det? Inte jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Kalasbra! Det har vi kört på sen i somras, funkar finfint :D

2011-01-17 @ 08:24:44
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: Annelie

995:- om du anmäler innan 31 januari och 1195:- om du anmäler efter tror jag. Men jag ser det som en kul grej att åka upp också, hinner man ju träffa lite kompisar o syster också :)

2011-01-17 @ 11:59:28
URL: http://kraftochenergi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0