"En gräsänkas matsedel"

Nu är det bara två kuddar i sängen, dom är mina. Alla saker i skåpet på toaletten är mina och stolen mittemot min vid köksbordet gapar tom. Såhär kommer verkligheten att vara nu i en veckas tid eftersom sambon är och åker skidor.

Jag gillar inte att laga mat till mig själv så jag har försökt att lyxa till det denna vecka med extra god mat som gör att jag vill laga och äta den själv.
Håll tillgodo med "en gräsänkas matsedel".

Måndag: Bakad potatis med laxröra

Tisdag: Köttfärsfyllda tortillas (s. 43 i Familjeboken 2)

Onsdag: Senapskyckling med ris (s 71 i Fina Fågeln)

Torsdag:
Sopplunch på jobbet

Fredag: Het kycklinggratäng (s. 66 i Fina Fågeln)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0