Modell för en dag

Läsarfråga: "Vad kostade det att vara modell för en dag?"

Svar: Att vara modell för en dag hos The Studio är helt gratis. Sminkningen och fotograferingen är helt kostnadsfri, det är när du får se resultatet ett litet bekymmer uppstår; ha-begäret smyger sig fram och pengarna i plånboken bränner. Det är nu du vill spendera och helst köpa med dig ett flertal bilder hem och det kommer kosta. När jag var modell för en dag hade The Studio ett erbjudande om 10 bilder för 1590 kr. En bild tror jag kostade runt 350-400 kr, ju fler du köpte desto billgare blev styckpriset.

Här är ett av tre ombyten som jag hade med mig vid fotograferingen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0