Vilodag

Läsarfråga: "Hur är du när du har vilodag från träningen, vill du träna eller kan du slappna av och koppla bort den? När jag ska ha vilodag slutar det alltid med att jag tar en rask promenad bara för att jag längtar efter att få röra på mig.."

Svar: När jag har vilodag så kan det hända att en och en annan promenad avverkas men i lugnare tempo och syftet är inte att träna utan att få frisk luft, tanka in dagsljus och umgås med min promenadkompis. Annars har jag verkligen vilodagar där jag unnar mig god mat, en och en annan godisbit slinker ner och jag kan med gott samvete slappa i soffan med en bra film när kvällen kommer smygande.

Kommentarer
Postat av: Hans

Nice blogg, kommer komma hit igen definitivt!

2011-01-26 @ 13:52:28
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: Annelie

Bra inställning tycker jag!

2011-01-26 @ 19:45:08
URL: http://kraftochenergi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0