Alla pratar om löpning

I bloggosfären är det hett med löpning. Endel provar nya skor eller shoppar nya träningskläder. Vissa springer långa joggingturer i sin ensamhet och andra tränar löpning tillsammans med andra. Vad gör då jag? V.I.L.A.R


Det är tråkigt att ha knän som krånglar men på måndag ska jag på återbesök och kanske, men bara kanske, säger min sjukgymnast att jag får börja träna igen och löpning är något som står högt upp på listan.

Nu när andra skriver och postar underbara bilder från sina joggingturer vill jag också vara en i gänget. Snart kan det vara min verklighet. Jag drömmer vidare och när premiären kommer skulle denna snygga löparjacka sitta fint på min överkropp.

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

hoppas dina knän blir löparvänliga snart!! träna lite core så länge. plankor är bra för löptekniken. fast ja, jag vet - det är inte lika kul som riktig löpning... :)

2011-03-31 @ 22:19:06
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Annelie

Hoppas du snart är på G igen, att besöket hos sjukgymnasten går bra :)

2011-04-03 @ 17:52:57
URL: http://kraftochenergi.wordpress.com
Postat av: Gabriella

.hej ! gillar din blogg inspererande... :)

har en akut fråga ...

balen närmar sig med stormsteg, har kört mycket konditions och ben träning under ett tag, men behöver träna rygg o bröst, dels för att det ska se så bra ut som möjligt när ja bär min klänning.. men också för ja känner behov av det i mitt tyngre arbete.. ja villl inte ha "fet" använder fel ord men så du ska första som hänger över på kläningen... SNÄLLA KAN DU VISA OLIKA TEKNIKER !!!!!!!!



ha det bra ! gabriella

2011-04-10 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0