Första veggorätten!

Jag har ikväll lyckats att laga min första vegetariska måltid. Yes, det är ett fatum att även jag kan bli mätt utan att äta kött. Kanske överdriver något då jag säger att jag "lagade min första vegetariska måltid" jag hade faktiskt färdigköpta färska tortellini som jag kokade. Till den utsökta pastan lagade jag dock en god tomatsås från "grunden" gjord på krossad tomat, tomatpuré, scharlottenlök, en nypa socker och en klick creme fraisch.

Kom på mitt i måltiden att ni kanske ville se ett kort, jag tittade sedan ner på maten och konstaterade att en halväten portion inte gör sig så bra på bild så ni får helt enkelt laga rätten själva för att se resultatet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0