Hälsopommes!

När man är på resade fot tycker jag att det är svårt att i all hast få i sig bra mat. I nya numret av Träningsguiden som Fitness-Magazine ger ut så ger kostgurun (?) Fredrik Paulún förslag på "hälsopommes". Jag tycker de ser mycket godare ut, just med tanke på den djupa orangea färg som "pommesen" har på bilden jämfört med de fesgula pommes som man får på snabbmatskedjorna OCH jag vet att de är ett bättre alternativ. Så nästa gång jag går all in på snabbmat kan jag faktiskt se till att få hälsopommes istället för de fesgula och friterade.

Blir inte du också sugen på en hamburgertallrik med hälsopommes?

Kommentarer
Postat av: Monica

Bra alternativ! Något att lägga på minnet. //Mamma

2011-03-19 @ 13:57:47
Postat av: Malin I Form

De senaste gångerna jag har ätit hamburgare har jag faktiskt haft morotsstavar eller gurkstavar till :)

2011-03-20 @ 11:43:47
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0