SMART målsättning

Helgen har varit helmysig med trevliga kalas och besök av min sambos syter Lång och hennes karl så jag har inte ägnat allt för mycket tid framför skärmen. Idag klickade jag runt på bloggosfären och läste ifatt.

Bland annat så tittade jag in hos PT-Fia idag och hon hade ett bra inlägg som handlade om hur du på ett SMART sätt sätter upp mål.

SMART står för:

Specifikt
Mätbart
Accepterat
Realistiskt
Tidsbegränsat

Jag ska klura lite på ett mål som jag delar med mig av men först krävs lite tankeverksamhet och planering. Vad har du för mål?


Kommentarer
Postat av: APAN SATT I GRANEN | Gillar du skor? Då är vi två!

Hej Sandra!



Nu är du med och tävlar om att bli veckans blogg hos mig. Fram till onsdagmorgon kl 6 kan du lägga en röst på dig själv.



In och rösta och lycka till.

2011-03-28 @ 21:42:29
URL: http://apans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0