Ytterligare vegdagar

Återigen är min sambo iväg och jag satsar på en vegdag till. Förra veckan festade jag till det med vegetarisk pizza, pasta med tomat och paprikasås och biffar på couscous, morötter och palsternacka. Det som jag inte berättade om var min mindre lyckade vegrätt - quornfyllda paprikahalvor och qinoa.


Rätten ser väl fantastiskt god ut här på bilden men smaklökarna grinade illa. Detta var minsann ingen hit. Ikväll slår jag på stort och gör min snabblagade tomatsås som jag uppgraderar med lite aubergin och till detta kokar jag färsk pasta. Det kommer bli mumma, det kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg! Tänkte fråga, hur tränar man magen på bästa sätt så att den blir plattare? Är slank i kroppen i övrigt (170 och väger 54kg), men just magen är välidgt putig och hänger ibland även utanför jensen, vilket stör mig! Har du några tips ang. det vore jag dig tacksam!

/E

2011-04-19 @ 18:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0